Docucolor 240 with CREO CX250

irinuca20

Member
Hi all,

I'm the owner of a Docucolor 240 with CREO CX250. Recently the following flaw appeared:
- when printing a document from the computer, all the colors are printed correctly but the magenta which seems not to superimpose correctly (the magenta is printed over the correct point with a 1-2mm and it's printed like an EKG)

Did anyone have such a problem?

We've contacted the local XErox representative and after scratching their heads for 3 weeks:confused:, they sent CREO to their headquarters in Bucharest (scratched their heads again :confused:) and they came up with the following diagnosys: The RIP board from the CREO is defect more exactly the FusionXD board.

I tend not to trust this diagnosis of these guys (as they tries in every way to BS us in the past to get money from us) as, according to what I've read over the internet, the RIP board from CREO is it is defect does not send any document for printing to Docucolor. Or in my case the document is printed but the magenta is not printed correctly.

Please, please tell me if you encountered such a problem and what is the solution for it or any other idea is most welcomed.

Thanks.
 
Have you tried formatting the image disk?
99 out of 100 image problems with Creo RIPs are usually fixed by doing this.
 
Hi

I did that and the same fuzzy magenta is printed.

I also did the diagnostics test and everything came out perfect, pass for everything.

P.S. I tried to upload the result of the test but for I don't know what reason i could not.
 
I had this in the past.
100% it's the cable between the creo and engine.
You can try cleaning the contacts, but better replace it.
 
Last edited:
Hi all,

I tend not to trust this diagnosis of these guys (as they tries in every way to BS us in the past to get money from us) as, according to what I've read over the internet, the RIP board from CREO is it is defect does not send any document for printing to Docucolor. Or in my case the document is printed but the magenta is not printed correctly.

Thanks.

Nu stiu din ce zona esti dar , din pacate, este un fapt cunoscut ca tehnicienii de la xerox sint instruiti si au experienta pe copiator insa au foarte putine cunostiinte despre DFE.
In schimb cei de la Bucuresti pot lua legatura cu service-ul de la Spire si probabil pot da o solutie convenabila. Insista la Bucuresti, eventual cere cu domnul Petre Rauca care este un vechi si experimentat trainer totodata si foarte amabil si cred ca problema ta va fi rezolvata.
 
Nu stiu din ce zona esti dar , din pacate, este un fapt cunoscut ca tehnicienii de la xerox sint instruiti si au experienta pe copiator insa au foarte putine cunostiinte despre DFE.
In schimb cei de la Bucuresti pot lua legatura cu service-ul de la Spire si probabil pot da o solutie convenabila. Insista la Bucuresti, eventual cere cu domnul Petre Rauca care este un vechi si experimentat trainer totodata si foarte amabil si cred ca problema ta va fi rezolvata.

Sunt din Craiova. Din pacate cei de la Bucuresti au fost atat de inteligenti incat sa sugereze schimbarea placii fusionXD.
Nu stiu ce experienta ai avut cu ei, insa in cazul meu dezamagirea este maxima.
CREO a fost la Bucuresti la asa zise teste si ca urmare a acestor teste a reiesit ca trebuie sa schimb fusionXD board, in conditiile in care conform testelor masinii placa nu are nimic? cat despre costuri te lasa picioarele.

Ceea ce este evident pentru mine este ca nu au stiut ce are masina si au zis ca merge pe zicala romanului "schimbam ce se poate schimba si trebuie sa mearga pana la urma" Or, asta nu este admisibil, indiferent de costuri.

Cat priveste problema mea, daca ar fi fost placa fusionXD printurile nu ar fi iesit la 3 culori perfect si numia magenta nu se suprapune corect, printurile nu ar fi iesit deloc:mad:
Asta trebuia sa le ridice semne de intrebare in primul rand. Mai mult, la copy si scan masina merge perfect deci e priblema numai la print.

As fi recunoscatoare pentru sugestii. Mersi mult
 
Din pacate trebuie sa dau dreptate celor de la Top Edge si baietilor de la service din Bucuresti. Presupun ca ei au facut toate verificarile necesare adica au curatat contactele, au verificat cablul gros SCSI intre Creo si copiator au testat memoriile atit de pe placa de baza cit si cele de pe Fusion, au inversta memoriile de pe Fusion sa vada daca se schimba ceva, etc.
Acum problema dureroasa este cea financiara caci la urma urmei poti comanda placa ( inteleg ca nu mai ai garantie la aparat ) si punind memoriile de pe placa defecta pe Fusion cea noua si punind-o pe aceasta in Creo defectul ar trebui sa dispara fara sa fie nevoie de alte reglaje. Daca nu este asa atunci nu platesti placa si bairtii vor ramine cu ceva scump pe stoc.

Aceasta placa este singura din tot calculatorul = Creo care se ocupa de prelucrarea semnalelor pt imprimare si pt scanare. Chiar daca este o singura placa functiile indeplinite sint multiple si poate functiona foarte bine pe partea de scanare si prost pe partea de imprimare. Restul placii de baza, hdd-ului, memoriilor, procesorului, sursei de alimentare la urma urmei sint componentele unui PC obisnuit.
Daca vrei sa faci o verificare suplimentara gaseste pe cineva care se pricepe bine la partea de hardware a calculatoarelor si sa faca si el verificarile conform manualului tehnic al serverului Creo. Poti incerca reincarcarea sistemului de operare si apoi testele cu care este dotat pentru a vedea functionalitatea acestuia. Exista test inclusiv pft FusionXD.
Ideea este ca ustura financiar dar cam asta este cam la toate componentele Xerox.
Eventual poti cauta un nou Creo pe Ebay cu riscurile de rigoare.
 
Buna,

Tocmai asta am si facut si la testele fusionXD, ca si la toate celelalte teste totul iese perfect.
Cum oare?

Mai mult, aseara a printat perfect ori daca aceasta placa ar fi de vina, este evident ca nu ar mai printa deloc.:confused:

Nimeni nu a curatat nimic decat interiorul masinii (cartuse, belt, etc). Masina propriu zis nu a fost la Bucuresti ci numai CREO.
 
Last edited:
Evident ca masina nu a fost la Bucuresti. Pe asta m-am bazat si eu cind ti-am spus ca placa s-ar putea sa fie de vina. Acolo a fost pusa pe alt copiator eventual cu un alt cablu de legatura intre Creo si dc240. Deci s-a eliminat posibilitatea sa fie ceva in copiator sau cablul de legatura daca cei de la Bucuresti au confirmat ca defectul s-a intimplat si la ei.

Daca defectul apare intermitent exista o mare probabilitate sa se datoreze contactelor imperfecte deci o noua curatare a contactelor ar fi binevenita. De asemenea ar fi bine de urmarit daca nu cumva exista probleme cu memoria de placa fusion. Vezi daca apare defectul si cu memoriile interschimbate. Nici memoriile de pe placa de baza nu sint tocmai straine de aceste cauze desi intr-o masura mai mica. Daca memoriile sistemului nu sint in regula atunci testele sint irelevante.
Contactele pot fi inclusiv pe placa fusion din cauza regulei cu ROHS. Foarte multe laptopuri de generatie noua sufera din cauza lipiturilor imperfecte date de aliajul de lipire fara plumb. La caldura aceste contacte imperfecte dau tot felul de erori pina la nefunctionarea placii de baza. Ar fi bine de instalat un ventilator suplimentar care sa raceasca in mod direct placa fusion. De verificat daca exista pasta de transfer termica intre procesor si radiatorul acestuia si daca ambele sint montate corect. Alt subansamblu ce ar trebui testat este sursa de alimentare a Creo-ului. Ceva condensatori umflati sau alte probleme de contact. Cam astea ar fi ideile.

Incearca si posteaza si pe www.copytechnet.com. Acolo sint mai multi oameni de service. Aici sint mai mult utilizatori de aparate.
 
Last edited:

PressWise

A 30-day Fix for Managed Chaos

As any print professional knows, printing can be managed chaos. Software that solves multiple problems and provides measurable and monetizable value has a direct impact on the bottom-line.

“We reduced order entry costs by about 40%.” Significant savings in a shop that turns about 500 jobs a month.


Learn how…….

   
Back
Top